www.jandarma.tsk.tr jandarma komando alımı

Jandarma Genel Komutanlığı'nın internet sitesinde yer alan duyuruya göre, adayların en az 8 yıllık ilköğretim/ortaokul veya dengi okul mezunu olmaları ve müracaat tarihi itibariyle (2 Ocak 2009) 26 yaşından gün almamış olmaları gerekiyor.

Adaylar, Komutanlığın internet sayfasını ''www.jandarma.tsk.tr'' inceleyerek, örneğine uygun istenen belgeleri eksiksiz olarak PTT veya kargo ile yada şahsen en geç 2 Şubat 2009 günü mesai bitimine kadar ''Jandarma Okullar Komutanlığı Uzman Erbaş Kayıt-Kabul Komisyon Başkanlığı 06835 Beytepe/Ankara'' adresinde bulunduracaklar.

Başvurusu kabul edilen adayların isim listesi ile sınava girecekleri tarih, saat ve salon isimleri 16 Şubat 2009 tarihinden itibaren internet adresinden yayımlanacak.

Yazılı sınav 21 Şubat 2009 tarihinde ''Jandarma Okullar Komutanlığı Beytepe/Ankara'' adresinde yapılacak. Sonuçlar aynı gün saat 19.00'a kadar ''www.jandarma.tsk.tr'' internet adresinden duyurulacak.

Yazılı sınavda başarılı olan adaylar 22-27 Şubat 2009 tarihleri arasında ön sağlık, fiziki kabiliyet ve değerlendirme testi ile mülakat sınavına tabi tutulacaklar.

Kimin hangi tarihte teste tabi tutulacağı, yazılı sınav sonuçları ile birlikte sadece internet adresinden duyurulacak.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

şanlıurfa faruk kazancı oglu kaçak şehit ilk ögre tim okulun da gelin yakalayın

Adsız dedi ki...

şanlırfa dan farık kazancı aglu askerkaçagı okulda şanlurfa da şehit nüsret ilk ögretim okulun da gelin alın asker kaçagıdır vallahi billhi asker kaçagıdır

Adsız dedi ki...

farukkazancı oglu asker kaçagıdır gelin alın vallahi billahi şaka degil gerçek yeri şehit nüsret ilk ögretim okulun da gelin alın

Adsız dedi ki...

biz arkadasım ile uzman erbaş olmak istiyoruz yeni başvurular nezaman ögrene bilirmiyiz öyle bir adres vr mı?

Adsız dedi ki...

ya hadi askerler farukkazancıoglu vallahi billahi asker kaçagıdır gelin alın yeri şehit nüsret ilk ögretim okulun da gelin alın ordahep saklanı yor vallahi billahi şaka degil gerçek gelin alın orda saklanı yor hep okulda saklanı yor gelin alın

Adsız dedi ki...

UZMAN ERBAŞ BAŞVURU NE ZAMAN BİLGİ VERİRMİSİNİZ LÜTFEN

Adsız dedi ki...

UZMAN ERBAŞ OLMAK İSTİYORUM BAŞVURULAR NE ZAMAN LÜTFEN BİLGİ VERİN

Adsız dedi ki...

yav vallahi billahi asker kaçagı farukkazancı oglu gelin alın şanlı urfada şehitnüsret ilk ögretim okulunda saklanı yor gelin alın yalan degil gerçek

Adsız dedi ki...

yavallahi billahi asker kaça gı gelin alın farukkazancı oglu

Adsız dedi ki...

Sayın komutanım şu anda 27 yaşındayım askerliğimi komando olarak Van da yaptım 84/4 tertibim meslek lisesi elektik bölümü mezunuyum kalelüfer doğal gaz belgesi ve ağır vasıta ehliyetim var UZMAN ERBAŞ olmak istiyorum bu işi gerçekten candan istiyorum. Saygılarımla gereğinin yapılmasını arz ederim.

CAVİT 0543 816 53 49.

Yorum Gönder