Mustafa Ceceli Enbe orkestrası düeti Eksik şarkısı video klibi izle

Mustafa Ceceli & Elvan Günaydın Eksik Şarkı Sözü

Mustafa Ceceli:

Omzumda başın eksik

Yatagında kokun

Tenimde tenin eksik

Gelde bir dokun

Gecelerden uykum eksik

Yüzde tebessüm

Elimde elin eksik

Yaslı hep gözüm

Elvan Günaydın:

Omzumda basın eksik,

Yatağında kokun,

Tenimde tenin eksik gelde bir dokun,

Gecelerden uykum eksik,

Yüzde tebessüm

Elimde elin eksik,

Yaşlı hep gözüm,

Mustafa Ceceli:

Ne olur dön geri sevindirme elleri

Bozdur mühürlü kara büyüleri

Sensiz olmaz sensizlik anlatılmaz

Hep eksik diyorum o bile az….

Elvan Günaydın:

Omzumda başın eksik

Yatağında kokun

Tenimde tenin eksik

Gelde bir dokun

Gecelerden uykum eksik

Yüzde tebessüm…

Elimde elin eksik

Yaşlı hep gözüm,

Mustafa Ceceli;

Ne olur dön geri sevindirme elleri

Bozdur mühürlü kara büyüleri

Sensiz olmaz

Sensizlik anlatılmaz

Hep eksik diyorum ya o bile az

Mustafa Ceceli and Elvan Günaydın.:

Ne olur dön geri sevindirme elleri

Bozdur mühürlü kara büyüleri

Sensiz olmaz sensizlik anlatılmaz

Hep eksik diyorum ya o bile az

Hani eksik diyorum ya o bile az

Hani eksik diyorum ya o bile az

izle

0 yorum:

Yorum Gönder