www.maranki.com

4 yorum:

Adsız dedi ki...

YUMURTALIKLARIN BÜYÜMESİ İÇİN NE YAPABİLİRİZ CEVAP BEKLİYORZ BENDE KASTAMONULUYUM HEMŞERİYİZ YARDIM EDİN.

Adsız dedi ki...

polikistikover sendromu sorunum var 6ay ilaç kullandım hastalık dırençli çıktı. ne ypabilirim

Adsız dedi ki...

Sayin maranki Hollandada yasiyorum sizin yaptiginiz gibi evde veya balkonda sebze yetistirmek istiyoum ama mesela maydanoz,roka,dereotu,tere,nane gibi. bu mevsimde gecen sene ektim cikti ama buyumedi ve kurudular.Sizeonu sormak istiyorum nasil ve ne zaman ekebilirim.Saygilar.tarih 10-11-2009

Adsız dedi ki...

sayın maranki ben fadik 44 yaşındayım şeker glokom reflü midral kapak darlıgı devamlı karın agrısı çeken ve bunlar için ilaç kullanan birisiyim dün yaban mersinini bitkisiniokudum tam bana göre onu kullansam bu ilaçları bıraka bilirmiyim ayrıca comodin kulanıyorum günde1.5 alıyorum saygılrmla cevap bekliyorum

Yorum Gönder