LİME VİRE MÜZİK İNDİRME PROGRAMI limewire

Bugüne kadar asagi yukari bütün dosya paylasim programlarini denedim. Bana bir liste yap deseler, bu program nerede olur bilemem ama eger aradiginiz MP3 ise bu programin üstüne tanimiyorum! LimeWire yapisi itibari ile bilgisayarin kaynaklarini çok kullanmayan, bilgisayari yormayan sadece isini yapan, Kazaa gibi bilgisayarinizi bir çöplüge çevirmeyen, gerçekten de mükemmel bir program. Bu kadar sey söyledim, emin olun hepsini denedikten sonra kararimi verdim. Bir arkadasimin vasitasiyla tanistim bu programla ve emin olun, bütün aliskanliklarimi degistirmemi sagladi. eDonkey, eMule, Ares, Dc++, Kazaa, iMesh ve daha ismini belki de hiç duymadiginiz bir sürü dosya paylasim programi arasinda iddia ediyorum ki, MP3 konusundaki en basarili program LimeWire.

Güzel özelliklerini siralamak gerekirse:

Gerçekten çok iyi bir hizda dosya indirimi yapiyor.

Ayni anda çoklu arama yapiyorsunuz.

Bozuk dosyalari belirleyip dosyanin tamami gelmeden sizi uyariyor, böylece gereksiz zaman kaybi engelleniyor.

indirdiginiz medya ne olursa olsun, önizleme yapabiliyorsunuz.

Bilgisayariniza zarar verecek hiçbir sey içermiyor.

Çok zor bulunabilecek sarkilari bile bulabiliyor.

Buradan indirebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder