Dev piton avcılığı videosu

Dev piton yılanını avlıyorlar


Değişik bir piton yılanı avcılığı yapıliyor.Yem olarak bir Afrikalı yerli bacağını kullanıyor.Dev piton yılanına yem olarak bacağını uzatıyor, beline kadar dev piton yılanının yuvasına kadar girip bekl iyor.Piton yılanı Afrika yerlisinin bacağını yutmaya başlıyor ve tuzak işliyor.DiğerAfrikalı yerliler adamı yuvadan çekiyorlar ve pitonu etkisiz hale getiriyorlar inanılması güç ve çok çok ilginç bir av lanma tekniği ile piton yılanı yakalanıyor.Çok ilginç bir avlanma videosunu izleyin.

Dev piton yılanını avlıyorlar


10 yorum:

Adsız dedi ki...

orospu çocuğu piton jaguar,aslan,kaplan,timsah,fil,zürafa,komodo ejderi,anakonda yılanı,boa yılanı,kobra yılanı,demir yılanı,leopar,çita,sırtlan,maymun,deve kuşu,deve,at,flamingo,engerek yılanı,kral yılan,eşek,gergedan,su aygırı,zebra,köpek balığı,kartal,alacadoğan,akbaba,vaşak,bunların hepsinin amına koyim sikim hepsini vetyerinerler ne bok biliyor onlar bok surat fıs surat ossuruk surat fil surat şeytan surat onların avradını sikim sülalesini sikim

Adsız dedi ki...

siz kimsiniz be pislikler veterinerlerin allah belasını versin başka bişey demiyorum türkiyenin de allah belasını versin karı top bok surat pislikler allah vurmuş sizi zaten işallah dahada vurur alah sızlar kitap sızlar türkiye de herkezi öldürcem bütün dünyadaki herkezi öldürcem başbakan recep tayiop erdoğanında allah belasını versin

Adsız dedi ki...

recep tayip erdoğanın kemal kılıçtar oğlunun ikisinin allah belasını versin ikiside pislik

Adsız dedi ki...

hatta ve hatta bahçeliyi teprik ediyorum oyumu bahçeliye veriyorum chp nin ve akp nin ne haltlar yediğini biliyorum kızdırmayın beni sizi bakanlıktan attırırım sakın beni kızdırmayın chp ve akp size söylüyorum sağırmısınız

Adsız dedi ki...

chp ve akp benim kim olduğumu asla öğrenemiceksinizallah hepinizin belasını versin benim kim olduğumu öğrendinizmi ben atatürk küm ben ölmedim daha

Adsız dedi ki...

annemin ismi zübeyde hanım babamın ismi ali rıza bey

Adsız dedi ki...

ben ölmedim daha ben ölmedim daha ben ölmedim daha anladınızmı

Adsız dedi ki...

ben recep tahip erdoğan atatürk nolur beni öldürme lütfen beni öldürme ben herşeyi inkar ettim insanları kandırdım kemal kılıçtaroğlu haklı ben suçluyum tuncelliyi ben yaktırdım

Adsız dedi ki...

olum sen ne özürlümüsün sikim kadar boyunlamı herkezi öldürcen bas git saçma saçma yorumlar yazma amınoğlu seni

Adsız dedi ki...

amına koyduğumun salağı ben atatürküm diyosun amına koydumun çıparsızı sen kimsnde atatürk oluyosun lan yarak kafası yorumlarını okudum seni o yorumaları yazarken sikmek isterdim sen nerelisin telfonunu yaz al benmki 5418751531

Yorum Gönder