Gönülçelen Dizisi Bir Elmanın Yarısı Ve Gönül Salıncağı Şarkısını Dinle

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgGt-t1UD9YMKE3pysPAwSS-UwPbvhKp4StMFJVar1-K_kYOmRKTq8NvhIoUlF4Q736Zwh5kHT5qQNPaKXK0Kx1fnBda_QsZjksj6tP0dcfstSIiVerXHGh_ebbAr6gK1aoTwVLgdsW2DBd/s1600/gonulcelen.jpg
Gönül Salıncağı şarkı sözleri

Yanağım yanağında, dudağım dudağında
Salla beni sevgilim gönül salıncağında
Başım dönsün,herşey dönsün salla beni
Dünyam dönsün gönül salıncağında
Aşkında varsa payım söyle neler yapayım
Sallasana doyayım gönül salıncağında
Başım dönsün,herşey dönsün salla beni
Dünyam dönsün gönül salıncağında
Gözlerimi kapayım derdimi unutayım
Salla beni uçayım gönül salıncağında
Başım dönsün,herşey dönsün salla beni
Dünyam dönsün gönül salıncağında
Aaaaaaaaaaa Gönül salıncağında

Gönülçelen Dizisi bir elmanın iki yarısı şarkı sözü

bir elmanın yarısı biri sensin biri ben

iki ceylan yavrusu biri sensin biri ben

gel bir dünya kuralım başka kimse olmasın

biri kız biri oğlan iki çocuk oynasın

açan her güzel gülün biri sensin biri ben

kafesteki bülbülün biri sensin biri ben

gel bir dünya kuralım başka kimse olmasın

biri kız biri oğlan iki çocuk oynasın

Gönülçelen Dizisi Bir Elmanın Yarısı Ve Gönül Salıncağı Şarkısını Dinle

0 yorum:

Yorum Gönder