alitezel@alitezel.com ile Ali Tezele soru sor

Bloomberg HT'de program yapan Ali tezel'e soru sormak için alitezel@alitezel.com adresine mail atabilirsiniz.

İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku konularında,
  • Emeklilik zamanınız,
  • Emekli aylıklarınız,
  • İş kazası ve meslek hastalığı soru ve sorunlarınız,
  • Asgari işçilik hesaplamalarınız,
  • İhale konusu işlerde dosya incelemeleriniz,
  • İş ve işyeri danışmanlık ihtiyaçlarınız,
  • İnsan kaynakları planlama istekleriniz,
  • Sosyal Güvenlik Eğitim talepleriniz,
  • İşyeri eğitim ve bilgilendirme istekleriniz,
Konularında soru ve sorunlarınıza ücret karşılığı profesyonelce cevap verilir, çözüm getirilir.

Tel: 0212 292 98 90 (pbx)
Gsm: 0532 717 26 94
Fax: 0212 292 98 96
E-Posta: bilgi@alitezel.com

8 yorum:

Adsız dedi ki...

yıllardır ali beyi dinlerim çok ta güvenirdim mağdurun yanın da zannederdim 500 lira karşılığı soru sorulacağını tahmin etmezdim az da deyil ilk devlet soyuyor sonra siz çok yazık neden msn den cevap alamadığımı anladım para almamış neden cevap yazasınız ki hepiniz soyguncusunuz.

Unknown dedi ki...

Sy. Ali Bey...
Ben Durmuş BEKTAŞ. 03/05/1965 tarihinde doğdum.
18/08/1981 tarihinden 2011 yılına kadar çalıştım.
ve 03/05/2011 tarihinde emekli oldum.
Memurluk, köy hizmetleri ve Özel sektörde çalıştım.
Sorum şudur: Geriye dönük kıdem tazminatı ve yıpranma payında hakkım olabilir mi?

salihkoca06_@hotmail.com dedi ki...

Sy Ali Bey

Baz istasyonu montaj çalışması yapan bir işci olarak bizlerin sıkıntısı büyük bir durumdadır bizim sendika ve benzeri bir kurum gibi her hangi biryere üyeligimiz yok bu sebepten doalyı iş veren firmalar herzam işciyi istedigi gibi kulanmakta siz büyügümüze bir sualim olacak bizim çalışma şartlarımız oldukça agır ve tehlikeli ama yatan sigortalarımız 4A olarak yatmakta agır ve tehlikeli işlerde çalışan personelin hangi sigorta dan yatması gerekmekte 4A mı yoksa başka bir sigortamı ? ve eger 4A degil ise bu konuyla ilgili olarak ne yapabiliriz Agır ve tehlikeli işlerin erken emeklilik gibi bir durumu varmıdır 9 yıl kadar dır sigortam bu işler le ugraşan firmalardan tarafından yatmakta konuyla ilgili bilginiz rica olunur



İyi çalışmalar

Unknown dedi ki...

Merhaba Ali Bey
ben Ali EMİROĞLU
Doğum Tarihim:08.09.1968
İşe Giriş:19.06.1987
SSK işe girişim:01.01.1992'de memur oldum.Hala çalışıyorum.Kaç yaşında emekli olurum?ALİ BEY

Unknown dedi ki...

sayın ali bey bir kamu kurumunda özel güvenlik görevlisiyim askeri ücret + %15 fazlası + yol ve yemek parası almaktayım bu şekilde yol ve yemek vergisi kesilmektedir.10-11-12 ci aylarda belirlenen limiti geçtiğimiz için toplamda 180 tl kesinti olmuştur.
Biz yemek ve yol kendimiz karşılamaktayız gıda alışverişinde%8 ve yolda vergimizi ödemekteyiz biz bu şekilde 3 defa vergi ödemekteyiz.Ali bey bu konu hakkında yorumlarınızı ögenmek istiyorum teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

merhaba Ali bey
ben Hasan KAÇIKOĞLU
doğum yılım 05.08.1962
işe giriş tahirihi 02.07.1987
skk giriş aynı 02.07.1987
Ali bey ben koah hastasıyım ayriyetten uyku abnesi ve şeker ve nefes darlığım var 6 seneden beri tedavi görüyorum 3682 gün skk pirimim var 2 defa malülen emeklilik için başvurdum 2 red cevabı aldım ben çalışamaz durumdayım sadece özürlü mağaşından yararlanıyorum ben normal emekli olmak istiyorum ne yapmam gerekiyor sizden bilgi almak istiyorum ilgilenirseniz memnun olurum teşekkürler

Adsız dedi ki...

Merhaba.
Stres ve hızlı olmadan kişisel ya da iş kredileri ihtiyacınız var mı
Onay? Eğer öyleyse, biz şimdi krediler sunuyoruz olarak, lütfen bize ulaşın
Başbakan faiz oranı. Bizim kredi için daha fazla, güvenli ve emniyetli olan
bilgi ve uygulamalar, bu e-postayı yanıtlayabilirsiniz.
roberto.finance02@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Merhaba.
Stres ve hızlı olmadan kişisel ya da iş kredileri ihtiyacınız var mı
Onay? Eğer öyleyse, biz şimdi krediler sunuyoruz olarak, lütfen bize ulaşın
Başbakan faiz oranı. Bizim kredi için daha fazla, güvenli ve emniyetli olan
bilgi ve uygulamalar, bu e-postayı yanıtlayabilirsiniz.
roberto.finance02@hotmail.com

Yorum Gönder